sobota, 27 października 2012

A może to jest możliwe?

Hej, Założyłam mojego pierwszego bloga i chciałam tutaj pisać o wszystkim o tym co mi wpadnie na myśl i o czym moglibyście sobie swobodnie przeczytać. Taki można powiedzieć codzienny blog. Mam na imię Gosia mam 15 lat niektórzy mogą pomyśleć, że jestem małolatą ale na pewno wiem sporo o życiu bo wiele przeżyłam. Uwielbiam siatkówkę lubię grać ze znajomymi ale jak na razie nie mam do nich dostępu bo przeprowadziłam się niestety daleko, ale tutaj można powiedzieć, że też jest dobrze tylko tęsknie;( Co tam jeszcze mogę wam powiedzieć, słucham rapu oraz reggae, ale to nie oznacza, że mam charakter chłopaka, oczywiście też dużo czas spędzam w sklepach uwielbiam ciuchy ale nie tapetuję się jak te niektóre blondyny... No to cóż zostało mi jedynie  życzyć wam przyjemnego czytania!

http://www.youtube.com/watch?v=Su3HxzkF0RY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz